Web Toolbar by Wibiya

Gokart + fina vänner + mat + fetfest = kärlek




Igår var det äntligen time to fira Joss! Vi satte ribban för hela dagen och kvällen med gokart på förmiddagen/eftermiddagen/något mittemellan. Det ägde helt stört satans sjukt apmycket!!! Kalleman vann som vanligt................ Vi har planerat att köra en gång till innan vi tar studenten, och då ska han åka på däng så det skriker om det (eller ah, drömma kan man ju alltid göra i alla fall). På kvällen bjöd jag på middag och därefter tog vi oss in till Göta källare för fetfest. Och jefvlar vilket drag det blev. Vi dansade, skrattade och röjde tills dom stängde stället. Det var den bästa utgången jag gjort sen jag fyllde arton. Kännpådenni. Idag är jag död med stort D. Nu ska jag äta upp cheesecaken som Kalleman hade med sig igår och titta på Grey's. Over and out kidz.
Postat av: Anonym

sv: ja då ska jag hålla utkik :) är gärna intresserad av att få vinna en design :)

2012-01-29 @ 23:14:56
Postat av: Sara

Jag har en dagens blogg tävling... skulle vara kul om du ville vara med! :D

2012-01-30 @ 16:23:32
URL: http://nolongerironic.webblogg.se/
Postat av: Josefine

Haha, skön bild på grabben längst ner ;)

2012-01-30 @ 17:47:34
URL: http://theblackcherry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0