Web Toolbar by Wibiya

Julpyssel

Efter att ha tagit igen lite sömn efter Göteborgsresan med jobbet tog jag mig i kragen och gav mig ut bland alla andra stressade julklappsshoppare. Det blev i och för sig inga julklappar köpta den här gången utan kom hem med julgranskulor och ljusslingor istället. Så nu ikväll har jag pysslat med granen och gjort lite julfint här hemma. Myspys. Jag ska fortsätta pyssla här hemma resten av kvällen hade jag tänkt. För jag har bestämt mig för att vakna upp i en nybäddad säng imorgon, äta gröt till frukost framför julkalendern och försöka mig på att baka mest hela dagen. Julen är ganska värd ändå ❤
Postat av: Jeanette♥

Tack ska du ha:) Nä, jag har allt fått hjälp med designen.

Svar: Okej! Kanonfin är den i alla fall (:
fiveseconds.webblogg.se

2012-12-23 @ 11:58:18
URL: http://jiasdiary.com
Postat av: Josefin -My Happy Days-

Så mysigt! Önskar en god jul! ♥


Svar: Tack så jättemycket och detsamma. Hoppas du får en riktigt fin dag! ♥
fiveseconds.webblogg.se

2012-12-24 @ 08:02:49
URL: http://landhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0