Web Toolbar by Wibiya

Grattis på födelsedagen farmor

Som jag skrev i förra inlägget så fyllde min fina farmor 91 år idag. Jag önskar att jag blir som henne när jag blir gammal. Hon bor fortfarande hemma själv, handlar själv, påtar i trädgården utan problem och städar och fixar och donar. Hon är en riktig krutkärring. Idag pulsade hon sig fram i snön för att tända ljus hos farfar på minneslunden. Himla fint!
 
I och med att det inte fanns så mycket som var öppet idag så bestämde vi oss för att ta en biltur. Vi åkte bland annat förbi både farfars och mammas grav och tände juljus och sa hej. Sen åkte vi vidare ut till landet. Farmor ville så gärna se hur det ser ut där ute nu.
 
På vägen hem lyckades vi hitta ett matställe som var öppet. Vi köpte med oss varsin räkmacka och begav oss hem till farmor. Efter att vi ätit upp det högg vi in på det obligatoriska farmor-fikat. Därefter var det dags för mig och pappa att ta oss hemåt.
 
Grattisgrattisgrattis igen fina farmor. Jag älskar dig
Postat av: Isabella (tinkerbella.se)

Svar: grymt, hoppas lussekatterna blev goda :)

2012-12-27 @ 14:19:47
URL: http://tinkerbella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0