Web Toolbar by Wibiya

Tisdagsmys

Just nu sitter jag och smuttar på mitt alldeles för varma te samtidigt som jag sitter och försöker skriva något vettigt till er. Jag är så trött att jag snart ser i kors. Idag har jag kämpat mig igenom första dagen på ett utav mina två jobb. Jag är förvånad att det gick så bra som det gjorde, trots att jag mer eller mindre kastades in i uppgifterna efter ett missförstånd av min kollega. Men på något höger vänster så löste sig allt som tur var och när jag gick hem gjorde jag det med ett leende på läpparna. Svängde förbi Indiska på vägen hem och köpte med mig bamsemuggen ovan som en present till mig själv. Himla fin tycker jag! Nu börjar mina ögonlock säga ifrån ordentiligt, så ska dricka upp teet och gå och göra mig klar för sängen. Jag hoppas allt är fint med er! Natti

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0