Web Toolbar by Wibiya

Through the unknown black holes

Idag borde jag ha struntat fullständigt i att kliva upp ur sängen. Den här dagen har, som raka motsatsen från igår, varit kass. Jag skulle ha jobbat ikväll men fick åka hem med illamående och ett snurrande huvud som sällskap efter bara några timmar. Och enda sedan jag kom hem har jag tyckt att livet mer eller mindre suger. Jag börjar bli så urbota, fruktansvärt, jävla less på mitt berg-och-dalbane-humör. Från bitter till livsglad på tre sekunder. Ingen vidare höjdare vill jag lova.

En sak som sätter lite extra guldkant på dagarna, även dom som är mindre bra, är i alla fall era fina kommentarer. Dom får mig att le oavsett hur bitter jag än är. Så vill passa på att säga tusengångertack för att ni tar er tid. Varje liten kommentar betyder mer än ni tror ❤

Postat av: Malin

Tack så mycket! :D

2012-09-28 @ 13:07:41
URL: http://summershadow.blogg.se/
Postat av: Sonya

Gud vilken fin och enkel design du har, älskar den! Mysig outfit :)

2012-09-28 @ 13:08:06
URL: http://sonyaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0