Web Toolbar by Wibiya

Skokloster Offshore Race 2012

[Foto: Min Svera rescue-kollega Peter]

 

Hej kompisar! Jag spenderade hela helgen tillsammans med SVERA Rescue-gänget. Den här gången var det Skokloster Offshore race som stod på schemat. Vi hade turen att få en kanonhelg med noll utryckningar och bra väder, åtminstone på lördagen för söndagen regnade i princip bort. Bortsett från regnet som alltid alltid ska envisas med att falla ner så fort det är race så har jag haft en grym helg. Fast det är svårt att inte ha det när man hänger med Rescuegänget!

Nu ska jag snart iväg till jobbet för andra gången idag. Ska bara fixa lite smått och ta en välbehövlig powernap (<3). Sen är jag redo igen. Jag hoppas allt är fint mer er i alla fall! Kärlek

Postat av: Amandah

Men hej. :D Vad kul, Tack. :) Självklart kikar Jag in hos dig också. :D Får Jag fråga hur du hittade till min blogg? :D Alltid kul att veta. :D Hoppas du får en Toppenhelg!

2012-09-28 @ 13:06:33
URL: http://exeggutor.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0