Web Toolbar by Wibiya

Världens bästa måndag


När jag var på väg hem från skolan tidigare idag passade jag på att hämta ut den här godingen på posten. Har väntat och väntat på att få hem den. Nu kliar det i foto och redigeringsfingrarna vill jag lova! Förutom lite givet photoshopnördande har jag joggat en halvtimma (börjar faktiskt förstå charmen med att jogga nu. Underbart!) och njutit av kanonvädret som Sverige levererat idag. Sjukt grym start på veckan. Nu ska jag börja signa ut lite smått. Är dödens trött. Hoppas allt är super med er kidz! Puss.
Postat av: filippa

sv: jaa, visst är hon fin! Så himla mysig. Förstår dig verkligen, hundar är livet! Kul att du också hade Golden, visst är dom bäst? :)



kramar!

2012-04-17 @ 10:12:26
URL: http://hundtassens.blogg.se/
Postat av: E M E L I E

Hej sötnos!

Vad händer hos dig ikväll?

Kram! :)

2012-04-17 @ 18:38:36
URL: http://emeliejosefin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0