Web Toolbar by Wibiya

Fjorton timmar hemifrån

Hei barn! Just nu sitter jag på hotellrummet i Slovakien. Jag är här med några från klassen + min mentor och slutföra lite undersökningar and stuff till vårt projektarbete. Allt är nice och så förutom att jag har åkt på något som liknar magkatarr. Såfort jag äter så känns det som om någon vrider om magsäcken några varv. Har haft ont konstant sedan vi åkte från Arlanda i söndagsnatt (allt från jag-kan-leva-med-det-ont till gråt-ont). Har fått lite mediciner av min mentor så jag hoppas ontet försvinner. Precis just nu är mina rumskompisar och äter middag med dom slovakiska eleverna vi sammarbeter med här. Men inte jag. Jag sitter istället inlåst på rummet och drömmer om allt ätbart man kan tänka sig och försöker ignorera att magen gör ont. Men ja ä intä bitter jag änte. Eller jo. Det är jag visst. Så istället för att föra över en massa energi till er så bjussar jag på ett hysteriskt roligt hundklipp från yåtåb. Har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv. Priceless :') Jag hoppas att ni mår bättre än vad jag gör i alla fall (: Vi hörs igen när jag kommer hem. Puss sålänge <3

[ dör x') ]
Postat av: Malin

Aa, den 1 juni :D

Det var så lite så! :)

2012-04-23 @ 21:01:24
URL: http://summershadow.blogg.se/
Postat av: E M E L I E

Hej på dig!

Om du är intresserad så har jag lagt ut intruktion på min blogg hur du byter ut din muspekare på din blogg.



Kika gärna in och kolla om det låter intressant!



KRAM :)

2012-04-24 @ 18:08:54
URL: http://emeliejosefin.webblogg.se/
Postat av: helle

hoppas att magen blir bättre! :)

2012-04-26 @ 00:36:36
URL: http://highwaytohelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0