Web Toolbar by Wibiya

Tandtroll


God morgon fina ni. Idag är jag ledig från skolan, eller jag tog ledigt rättare sagt. Jag har tid hos tandläkaren halv 12 så det var ingen idé att jag åkte till skolan imorse. Jag är lite apnervös. Min lagning har lossnde för ett tag sen och jag har varit dum i huvudet och inte bokat någon tid för att laga den. Nu har skiten börjat göra ont. Så nu har jag inget val. Jag hatar ljudet när dom borrar och grejar i tänderna. Och den där krokgrejen dom pillar och rycker lite i tänderna med ni vet? Jag. Hatar. Den. Men det ska nog gå bra det här. Hoppas jag. Hehehe, jag åt tzatziki igår. Stackars tandläkare. Jag stinker vitlök. Moahhahahahaha!
Postat av: Annie

Visst är det gott! :)

2011-09-05 @ 15:43:44
URL: http://acandy.blogg.se/
Postat av: Malin

Hoppas det gick bra! :)

Hahaha! :D



ÅÅ så fin bild!! :)

2011-09-05 @ 17:40:57
URL: http://summershadow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0