Web Toolbar by Wibiya

Jag ä inte bitter


Hade grymma planer för den här dagen igår. Hade tänkt passa på att checka när mina båtpolare köttade igenom sista året för den här säsongen. Har ju inte kunnat kolla så mycket i och med att jag själv har kört, men vi OSYbarn kör inte Vaxholmsloppet så tänkte chilla och heja idag. Efter racet var tanken att jag skulle gått på kräftskiva med ett helt gäng mysiga människor. Men. Vaknade med ett dunkande huvud och typ lite feber. Gotta love life sometimes. Så fick planera om. Nu är det Aristocats och sushi som gäller. Bäst för videobutiken att dom har Aristocats. PUSS!
Postat av: Matilda

Sv; Haha, TACK SÅ MYCKET DU!!:'D Nej, inte va sjuk.. Krya påååreej :(<3 Händer idag?:D

2011-09-25 @ 11:55:17
URL: http://maaatildaz.blogg.se/
Postat av: B'

hahaha!! Du är bara alldeleees för sööööt!!!! <3 LOL

2011-09-25 @ 11:57:20
URL: http://belllaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0