Web Toolbar by Wibiya

Hur många lingon finns det i världen?


Hei friendz. Jag är lika bitter idag som jag var igår. Var supermegataggad på att se Aristocats igår ju. Men videobutiken sabbade flowet. Dom hade allt förutom Aristocats. Dumbo, Törnrosa, Lejonkungen, you name it. Men inte Aristocats. Blev lite ledsen i ögat. Hyrde i alla fall Hur många lingon finns det i världen istället. Den var riktigt rolig på sina ställen, skrattade flera gånger! Rekomenderas starkt.
Känner att mitt toppenhumör lyser igenom ganska mycket, så nu ska jag sluta skriva en massa random stuff och hasa mig till duschen och sen ska jag försöka göra något vettigt idag. Typ avboka tvättiden och äta. Adios så länge <3
Postat av: Matilda

Har inte tittat på den där filmen.. Kanske man borde?;)



Sv; Oh no.. Du hoppas du är kryare nu!:) Jadu idag ska jag iväg till IKEA:D Vad ska du hitta på, homie?:)<3

2011-09-26 @ 09:14:03
URL: http://maaatildaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0