Web Toolbar by Wibiya

Träningspepp



[Source bild 2 & 3: We <3 it]
Sedan jag kom hem från skolan har jag i princip bara hällt i mig en kopp latte, ätit müsli med bär (som förövrigt är min nya drog) och klickat runt på We <3 it. Det finns så sjukt mycket träningspepp-bilder där. Är aptagg! Så nu ska jag snart dra på mig träningkläderna och dra mig mot gymmet. Idag ska jag rocka SH'BAM. Får väll se hur det går, har fortfarande ont i rumpmusklerna och jag ser ut som en pingvin när jag går. Vältränad tjej. TJA!
Postat av: Matilda

det låter awesome dude:D



Sv; Tackar! mått mycket bättre idag dock, for till skolan:) du har haft en bra dag?:D<3

2011-10-26 @ 19:17:12
URL: http://maaatildaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0