Web Toolbar by Wibiya

Robert Gustafsson levererar


HAHAHAHAHAHHAHAHA!! Har kollat på Gustafsson tre trappor på Tv4play nu under kvällen (jag har inte kirrat några kanaler till ze tv än, heja mig). Seriöst. DOG! Han är ju helt underbar Robban alltså. HAHAHAHAH! Can't wait till nästa söndag. HAHAH! Hej magrutor. Nu ska jag försöka sova. Natti finisar.

(Ps. Kika in min m8 Erik's blogg. Hans garderob levererar, han med för den delen! Iiiin och läääs. Nu. Mars pankaka!)
Postat av: erkan

Hallå favvobloggarN, bara en sak till du ska fixa för att bli den grymmaste bloggarN i världeN juuu, länka rÄtt och gör mig Glad som en Apa när han rymmer från ett ZoOoOoOo!!

2011-10-10 @ 16:25:11
URL: http://erikjosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0