Web Toolbar by Wibiya

När kärleken svämmar över

Min födelsedag såg ut såhär:


På morgonen kom finaste Bella in och sjöng för mig och servarade tårta på sängen. När jag kom ut i köket stod det arton rosor som pappa köpt och väntade på mig. Jag kunde inte ha fått en finare start på dagen.



Senare på dagen åkte jag och familjen till gamla stan för att äta middag. Jag tror nog att jag aldrig har ätit så mycket gott som jag gjorde ikväll. Åh. Jag rullade ut från restaurangen, bokstavligt talat. Kärlek.

Lisa aka. babysis var med. Åh vad jag älskar dig!

Här är min fina, älskade och lite halvknäppa farmor som jag älskar så otroligt mycket.

En känsla av total lycka och kärlek har fyllt mig hela dagen. Jag har haft den absolut bästa födelsedagen man kan tänka sig. Jag har träffat alla dom som jag älskar allra mest, skrattat tills magen har gjort ont, ätit himelskt god middag, träffat den troligtvis skönaste servitören och fått så otroligt fina presenter (bland annat en Nikod D7000 och en SB-700 blixt. ÅH!). Jag vet inte vart jag ska ta vägen. Tack alla fina ni som har grattat och firat mig idag. Ni är kärlek! <3
Postat av: B'

DU är kärlek!! <3

2011-03-13 @ 22:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0