Web Toolbar by Wibiya

Tänk om livet hade en pausknapp


Hej kidz! Anledningen till den apkassa uppdateringen är inget mer smickrenade än livet. Jag hade utvecklingssamtal för inte så länge sedan och där talade min lärare om för mig att jag har cirkus 36% frånvaro på grund av försovningar, tre ig-varningar och restuppgifter upp över öronen. Jag har i och för sig vetat om allt hon sa sedan ett bra tag tillbaka men jag antar att jag bara har blundat och vägrat se hur det egentligen ser ut. Så, nu har jag bestämt mig för att ta tag i mig själv och börja om. Problemet är bara att inspirationen till skolan ligger på minus 400. Heja heja!

Ett ganska ovärt inlägg men nu vet ni i alla fall varför jag är så off. Och det är ju alltid något. Nu ska jag gå och borsta tänderna och krypa ner i sängen. En ganska bra början om man inte vill försova sig, hehe. Ha det bäst snyggon. Seeyah soon! Pözz
Postat av: Lova

jag önskar att det fanns en PAUSKNAPP i livet <33

2011-03-23 @ 16:35:39
URL: http://lovass.blogg.se/
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

förlåt om jag redan frågat men ska vi följa varandra på bloglovin ? KrAmSISaR <3

2011-03-23 @ 17:00:20
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0