Web Toolbar by Wibiya

Med en enkel tulipan

Igår fyllde världens absolut finaste och bästa vän Bella år och samtidigt firade vi 17 år som bästa vänner. Hon är fin på många sätt den tjejen. Hon är en väldigt bra lyssnare och hon ställer alltid upp, hon är väldigt bra på att bjuda på sig själv vilket gör att man aldrig har tråkigt när man är med henne, hon har ett hystersikt roligt skratt (på ett bra sätt) som smittar av sig lätt, hon är smart, hon är lika galen som mig, hon klagar inte i onödan och hon är bara allmänt bäst.


Efter en otroligt god middag bjöds det på tårta och lite andra godsaker. Prinsesstårna in my <3


"Hej jag heter Sofie och jag gillar att tönta mig med maten!"

Grattis igen älskade bästa vän! Jag älskar dig <3
Postat av: B'

JAG ÄÄÄÄLSKAR DIG!!! <3

2011-03-13 @ 16:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0