Web Toolbar by Wibiya

En resa tillbaka i tiden

Sista lördagen på lovet har jag spenderat med min fina farmor. Dagen har sett ut lite såhär:

Först lunchade vi på en restaurang i närheten av där hon bor. Kyckling med dragonsås och Berra bus. Klockren kombo.

När vi var klara med lunchen knatade vi hem till henne och åt munkar och drack kaffe.

Här är farmor, farfar och pappa för sisådär 100 år sedan.


När vi satt och tittade på gamla kort dök dessa upp. Bilderna föreställer en extremt liten och glad mig för cirkus 16 år sedan. Diggar mössan på första bilden, h3h3.

Nu ska jag ratta ihop någon form av middag och senare ikväll kommer min myskille hit. Kommer bli naiz. Peace out.
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Åhh vad härliga kort och mysigt med din farmor.



Många kramar

2011-03-08 @ 16:40:05
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0