Web Toolbar by Wibiya

En såndär lista

Bara för att jag är på landet just nu och inte har något bättre för mig:

Namn - Sofie Charlotte Hjorth Westberg
Ögonfärg - Grön/Blå
Hårfärg - Nu vet jag inte, typ... Gult/orange/whatever/askonstig färg. Jobbar på att få tillbaka min blonda kaluffs.
Högerhänt/vänster - Högerhänt
Stjärntecken - Fisk
Skostorlek - 39
Sport - Motorsport, fotboll, vattensport, fallskärmshoppning (är det en sport? Kanske extremsport?) och en massa annat. Sport äger!
Helgdag- Firar nästan inget. Men om jag måste säga något så... Julen.
Årstid - Sommar!!

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär - Yes mam!
Blivit dissad - Har förträngt det isåfall. I don't remembör.
Skolkat - Hehehe. Ja, många gånger. Ångrar det big time!
Sovit utomhus - Ja.
Använt droger - Skulle aldrig röra skiten.
Retats - Absolut inte. Eller?

THIS OR THAT
Pepsi/cola - Blev beroende av Pepsi på Fred och kärlek.
Jordgubbar/blåbär - Jordgubbar. Eller blåbär. Båda.
Kött/veg - Grillat kött *dr0000l*
Tv/film - Film
Gitarr/trummor - Trummor ftw!
Adidas/Nike - Nike.
Kinesiskt/mexikanskt - Kinamat in my <3
Mtv/vh1 - Mtv

SENASTE DU
Skrattade - Jag skrattar varje dag.
Grät - Oj. Det var ganska länge sedan.
Filmen du såg senast - Solsidan <3
Tuggade tuggummi - Någon vecka sedan skulle jag tro.
Drog ett skämt - Idag.
Sjöng en sång - Nu. Skriksjunger ikapp med Spotify. Pappa håller sig på avstånd.

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN
Ätit müsli - Yes! Till frukost idag.
Rökt - ない (nej på japanska)
Tagit droger - Aldrig gjort, kommer aldrig att göra.
Kysst någon - Jaa :D
Sovit tillsammans med någon av det motsatta könet - Ja! Mysigaste på länge.
Bakat - Öm. Nope.

MOBILEN
Vem är din 8e kontakt - Bilbärgning (HAHAHAHAHAHA)
30e kontakten nerifrån - Jesper (my classmate)
tredje kontakten på K - Kundtjänst (seriöst. extremt poppis tjej. HAHA)
senast mottagna smset - "Ja det måste vi verkligen :D tagg tagg tagg :D <3<3"
tionde skickade smset - "Du får alltid komma hit snyggis :):) hahaha x) gal1 <3<3"
Tråkigaste smset idag och från vem - "Haha bra :D"
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Ohh ja visst var det härlig färg! :D

2011-07-17 @ 00:39:48
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0