Web Toolbar by Wibiya

Fotovägg

Waazaaap?! Jag chillar galet på landet. Ska snart hoppa in i duschen och göra mig fresch och fin. Idag ska jag ta båten ut till min BFF och hennes family. Dom har hyrt en ö inte så långt härifrån, hur nice?! Vi ska fira hennes syster som fyller år idag. Det kommer bli asgrymt! Jag tror jag är tillbaka imorgon, så vi hörs då! Ha det kung snyggisar. P&K.


Måste ju passa på att visa er min "fotovägg". Fixade den igår precis innan jag skulle gå, vilket jag egentligen inte hade tid med alls. Så jag fick springa till bussen (jag springer alltid till bussen, tidsoptimist you know), men det var det värt. RAH! Måste skynda. Måste gå om 45 minuter och sitter i pyamas. Heiidoo
Postat av: Bella

aaaaaaw e d min prinsessa där i mitten till höger!! Han ä så fiiin :3 Åh snygg cheeey i mitten !!! :D <3

2011-07-24 @ 23:36:37
URL: http://bellzors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0