Web Toolbar by Wibiya

Drive fast, die young (inte riktigt)








(ganska meningslöst klipp, men var tvungen att lägga upp det i alla fall)

ÅHÅHÅHÅÅHÅH!!!!! Jag har haft en sjukt grym dag! Min fina bästavän Bella packade ner kameran och följde med när jag och Pappa lastade crossen tidigare idag. Hon tog riktigt gryyymmaaa bilder (som ni ser!)! Idag var det mest teståkning som gällde, för att se så att crossen går som den ska och för att se om jag kunde köra överhuvudtaget. JÄVLAR VAD NICE DET VAR!!! Nu är jag astaggad på att börja köra på bana! Ååååhåhhå! Nu ska jag göra mig klar och åka hem till Bella. Vi ska ha middagsmys och pyamasparty. Ska bli nice! Hoppas allt är kung med er kompisar. P & K-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0