Web Toolbar by Wibiya

"Att veta att man plötsligt står på sina egna vingliga ben"

Jag sitter uppkrupen under duntäcket i min stora säng tillsammans med 1000 tankar. 1000 tankar på kärlek. För mig är kärlek något fint. Något som jag har lätt att dela med mig av. Något som alla har rätt till. Kärlek är något som gör mig glad och varm i hela kroppen, men det kan även få det att hugga till i magen. Känslan av att älska någon är enligt mig det bästa som finns samtidigt som det kan vara otroligt jobbigt. För mig är det jobbigt när man inser att kärleken man en gång hade för någon förvandlas till något annat. När känslan av att vara kär byts ut mot känslan av att älska en vän. Att veta att man plötsligt står på sina egna vingliga ben. Kärlek är kompicerat men endå så simpelt. Det kan göra mig förvirrad.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0