Web Toolbar by Wibiya

Någonstans där så blev jag den jag är nu


seriös chey..
- Jag tar illa upp om någon säger att jag är flickig.
- Jag älskar pasta.
- Motorer är min stora passion här i livet (fast det visste ni ju redan)
- Jag trivs bäst när jag umgås med killar.
- Oliver är gott.
- Jag älskar mat.
- Jag gillar inte att sova längre än till 10 på helgerna.
- Mina vänner är det finaste jag har.
- Just nu vill jag ligga på varm strand i Thailand.
- Jag ska hoppa fallskärm i sommar.
- Jag satt och tittade på gamla bilder tidigare idag och hittade dom här som togs för över två år sedan:


hahaha
- Jag funderar på att färga håret blondt igen.
- Jag älskar att det är lov.
- Jag älskar att sitta vid vattnet och titta på solnedgången med någon jag tycker om.
- Just nu känner jag för att spendera natten tillsammans med världens bästa Bella och göra det vi är bäst på, att skratta.
- Jag skrev det här inlägget i brist på något intressant att komma med.
- ... och jag hoppas att det inte var allt för tråkigt att läsa.
Postat av: Lisette

Sv; Tack så mycket :D och detsamma! ♥

2011-02-26 @ 15:35:48
URL: http://lissielimelight.blogg.se/
Postat av: ♦ ebba.

sv; tack fini! :D

2011-02-26 @ 15:38:09
URL: http://navel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0