Web Toolbar by Wibiya

Välkända ansikten


Igår träffade typerna ovan, Katti och Max. Ni måste ju känna igen dom vid det här laget. Här sitter vi på Tully's uteservering och fikelikar. Jag åt hallonpaj. AH. Apgod.


Vi gick till Skivhögen.

Vi gick på fina smågator i stan.

Chill.


Fina.

När vi skiljdes åt tog jag bussen ut till landet. På kvällen var jag och pappa bjudna på kräftskiva hos en utav våra grannar. Det var jag och 10 pensionärer, men det var trevligt i alla fall. Jag ramlade i säng runt tre. Idag har jag mest åkt cross och trängts på bussar och tunnelbanor. Nu ska jag städa och göra klart lite stuff inför skolan imorgon. Ah. Vill ha lov! Puss på er.
Postat av: karro

å vad söt han är min max, vilka fina bilder!

2011-08-28 @ 22:55:59
URL: http://storp.blogg.se/
Postat av: anna

det låter trevligt! gillar skylten där, haha ;)

2011-08-29 @ 00:31:28
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0