Web Toolbar by Wibiya

Klad hest

Hej kidz! Allt fint med er? Jag har haft några riktigt kungliga dagar tillsammans med min älskade mysefis Lisa. I torsdags öppnade vi upp våra överfulla (vi önskar i alla fall att det var så) plånböcker för lite rallyshopping i Nacka forum. Meeen det raketen försvann och vi stannade i hela fyra timmar. Vi skyller på alla caféer som finns där och på "vi går dit först, sen går vi dit". Jag passade på att kirra ett microchip till min nya bebis, Iphone 4  Kvällen slutade med att Lisa satt och klagade över sin mätta mage (jag trodde hon var gravid när jag träffade inte, men det var bara en massa mat som trängdes där inne. Phew) och jag öste ur mig alla mina åsikter om diverse puckon. BFF talk ftw!

Idag hade vi ställt klockan på åtta, men inte gick vi upp då utan snoozade till halv nio. Klockan 10 klev vi in i spinningsalen at the gym och köttade för kung och fosterland. Sjukt awesome! Efter det rullade jag hem, plockade tvätt, tvättade tvätt, köpte sushi, åt sushin och nu sitter jag i soffan framför Grey's. Awesome kväll. Jag ska snart gå och lägga mig, tröttis chey! OJ VAD LÅNGT DET HÄR INLÄGGET BLEV! Ska nog avrunda nu, hehe. Ha en fortsatt kung kväll snyggon! P&K
Postat av: TIMELIMITS - Foto och mode

Vill också ha en vit iPhone! Så snygg!

2011-08-14 @ 15:39:23
URL: http://timelimits.blogg.se/
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

FIN!!! :D

2011-08-15 @ 14:21:16
URL: http://adara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0