Web Toolbar by Wibiya

Ny design osv



Maxie skickade fler bilder från vår reunion. See så fina dom är, Katti och Maxen.

Well, hello. How are you guys? I'm just fine. Lalalala. Taggar inför engelska C kursen. Kommer troligtvis avlida. Eller nej, inte troligtvis. Utan med all säkerhet! Engelska och jag är inte så bra vänner. Men man får meritpoäng om man står ut med skiten. Och det är ju alltid något. Sen kanske man lär sig lite nytt också, och det kanske också är bra. Nu var det ju inte så att jag hade tänkt skriva om min relation till det engelska språket, utan om... Ingenting egentligen. Har inte så mycket att komma med just nu, heheh. Eller jo. Kirrade en ny design osv förut. Råtröttnade på allt rosa, så det fick bli något mer neutralt! Sen tog jag tummen ur och uppdaterade min kamerainformation. Awesome. Och där tog det slut på skrivideér. Så nu slänger jag mig i soffan och glor på Grey's. Standard. Tja!
Postat av: Malin

Hahah aa! :D

Jaha okej! :)

Håller med!!! :D

2011-08-26 @ 21:30:02
URL: http://summershadow.blogg.se/
Postat av: - Swedish Source Of The PLL

Hejsan



Gillar du serien Pretty Little Liars? Eller skådisarna som är med i serien? Om du gör det så är min blogg rätt för dig ;)

2011-08-28 @ 18:21:41
URL: http://prettylittleliarsserien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0