Web Toolbar by Wibiya

Details



God morgon sweetiepies! Klockan sju imorse hade jag en dejt med tvättstugan och sedan dess har jag lyckats hålla mig vaken. Är förvånad över att jag kom upp över huvud taget (överhuvudtaget?)! Jag har passat på att städa och fixa lite också. Vad är det för fel på mig? Latero ska jag träffa Joss och äta lunch. Vi har inte setts sen skolan slutade tror jag och nu har hon precis kommit hem, tönten har varit utomlands as usual. Jag vill också åka utomlands! Så vi ska passa på att ses en snabbis och ta igen en himlans massa saker. Efter det ska jag hem och raketpacka inför racet i Nora i helgen och efter det tar jag bussen ut till landet för att hjälpa Baloo att lasta båten och lite sånt. Åsuuuum! Ha en sjukt kung dag kidz. Pözz <3
Postat av: Isabelliiisss

ALLTSÅ ÅÅÅH!!! Varför har du så fina bilder hela tideeen???? Jag vill ocksååå haaa!!!!!!! tihihi! <3 Love yooou!!

2011-08-18 @ 11:13:37
Postat av: daria

sv: jo det tror jag allt dom gör haha! :D var köper du håroljan? :D

2011-08-18 @ 13:50:40
URL: http://dariap.devote.se
Postat av: TIMELIMITS - Foto och mode

sv: Ja, det är underbart! ååh, vad tråkigt! Men vad ska du göra efter gymnasiet då? :)



Otroligt vackra bilder!

2011-08-18 @ 17:38:49
URL: http://timelimits.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack så mycket!! ! :D



Super fina bilder! :D

2011-08-21 @ 19:35:33
URL: http://summershadow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0