Web Toolbar by Wibiya

Awesome dag



Idag har jag haft en heldag för mig själv. När jag vaknade gjorde jag mig klar och åkte in till stan och jagade inredningsprylar till lägenheten. Hittade en massa fint! Bland annat ramar till alla foton jag har framkallat, mysbelysning till mitt sovrum och lite annat smått och gott. Grymt awesome! Efter shoppingrundan åkte jag hem och dumpade alla kassar och knatade iväg till ett café här i närheten och åt godaste lunchen ever. Dagens höjdpunkt var nog att blev jag bjuden på en latte av kassörskan. Nöjd chey, heheh :D Nu ska jag dra mig till Sommar! för myshäng med min apcoola friend Johanna. Ninjaaah! Nu ska jag springa till bussen. Ikväll är det chillhäng at Sommar! med fina vänner som gäller! Later dudes <3
Postat av: Malin

Haha aa! :D

2011-08-17 @ 23:52:31
URL: http://summershadow.blogg.se/
Postat av: daria

sv: åh tack för tispen! ska prova detta nu :D♥

2011-08-18 @ 01:30:59
URL: http://dariap.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0