Web Toolbar by Wibiya

Tisdag


Jag har precis fått upp värmen efter att ha knatat hem från Johanna i snöslask. Mina favvosar, Conversen, byts snart ut mot något varmare kan jag lova. Hos Johanna bakades och åts det kanelbullar, spelades Monopol och dracks chokladté. Mys. Annars har jag hunnit med en lektion (slutade 10, hur nice?), tårtätande och filmtittande med Jocke (fast vi sov mest om jag ska vara ärlig, så man kan nog inte kalla det filmtittande), lunch med farsan baloo och utvecklingssamtal. Kort sagt: bra dag!
Nu ska jag skriva ut mitt tal som jag ska hålla på torsdag och sen är det sängen som gäller. Oj vad skönt det ska bli! Hoppas allt är fint mer er kompisar. P&K <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0