Web Toolbar by Wibiya

Kompis det går bra nu!


Hola snyggon! Just nu sitter jag vid köksbordet och filar på lite idéer kring hemsidan som jag ska fixa åt mammas jobb. Det är ju sjukt svårt det där med färger osv! På tal om jobb. När jag öppnade min mail tidigare idag så möttes jag av ett glatt besked, jag har nämnligen kirrat ett sommarjobb. Så nu har jag bokat in tre veckor av mitt sommatlov åt lite jobb. Hur nice?
Postat av: Anonym

vad är det för jobb? :)

2010-05-13 @ 16:01:35
Postat av: Towe - Foto

Superfin blogg du har! :D



2010-05-14 @ 15:05:30
URL: http://towe.webblogg.se/
Postat av: JULIA ( fotobloggen )

Hejsan!

Va gärna med i min fototävling jag har på min blogg , Temat är Kärlek så va gärna med och skicka in din favorit bild.

Regler och instruktioner står på min blogg.

Ha det bäst kramar :)

2010-05-14 @ 15:29:42
URL: http://annorlundajulia.blogg.se/
Postat av: Anonym

vartifrån är ringen med den svarta stenen? (:

2010-05-24 @ 20:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0