Web Toolbar by Wibiya

Just nu är jag råstolt över mig själv



Hej hej hallå alla där ute!

Idag tog jag en ledig dag från skolan och körde lite hemmaplugg. Ruskigt värt måste jag säga. Jag har halvlegat ute i hängmattan i solen många timmar tillsammans med laptopen vilket har resulterat i en restuppgift mindre. Eller den är inte riktigt klar, men snart så. Hur skönt som helst! Jag har även hunnit träffa min favoritkille en stund. Det är våran månadsdag idag så sötbollen hade med sig ett stooort gossedjur som han vann till mig när han var på Liseberg, ett fett + är att han hade sprejat sin parfym på den. Jag dog nästan lite när jag luktade på den. Nu ska jag borsta tänderna och sen är det bums i säng! God natt finisar.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0