Web Toolbar by Wibiya

Nu taggar vi till!




Hey folks! Efter skolan idag så åkte jag och Jossan in till stan för bio och fika. Vi såg Farsan och jag kan verkligen rekomendera er att se den! Den var riktigt bra. Efter bion åkte vi hem till mig och nu sitter vi här och taggar galet inför Romme med skolan imorgon. How nice?!

Nu ska vi gå och göra oss klara och försöka få några timmars sömn innan klockan ringen vid halv fem i morgonbitti -.-'. Hoppas allt är fint med er och sorry för den dåliga uppdateringen! Har inte riktigt haft tid. Kärlek.
Postat av: idamarie

// Bare hyggelig! :-)

Er de bildene tatt med 50mm f/1.8? :-)

2010-03-18 @ 23:20:58
URL: http://pictureit.blogg.no
Postat av: Mona

Hej, supersöt blogg!



Har en fråga.. Vad använder du för program för att göra kanterna på bilden runda? kram

2010-04-07 @ 15:23:09
Postat av: Sofie

SVAR TILL MONA:



Tack så mycket :) Jag använder mig av Photoscape, kanonbra! Ett stort + är att det är gratis att ladda hem också :) kram

2010-04-13 @ 16:24:00
URL: http://fiveseconds.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0