Web Toolbar by Wibiya

Lite randompics



Direkt när jag klev innanför dörren här hemma efter dagens arbetsdag drog jag på mig bikining och la mig i solstolen en timma. Snuskigt värt! Lyckades få lite (med betoning på lite) mer färg vilket alltid är nice.
Som ni säkert märker håller den dåliga uppdateringen i sig, vilket den också kommer göra ett tag till. Jag har fullt upp med att planera mammas begravning med allt vad det innebär och mitt i allt så försöker jag leva ett så normalt liv som det bara går. Sen tampas jag med bilden från det ögonblicket då jag såg henne ligga där på baksidan med huvudet vilandes mot de kalla stenplattorna. Den synen har satt sitt spår.
Jag hoppas att ni inte slutar följa bloggen under den här perioden. Jag kommer tillbaka på rikigt när jag har ork, tillsdess kommer det ramla in lite inlägg då och då. Hoppas ni förstår
Postat av: nina :]

svar; tack så mycket, blir lika glad varenda gång :)

2010-06-23 @ 22:18:18
URL: http://yesnina.blogg.se/
Postat av: Jossi

härliga sommarbilder! :)

2010-06-27 @ 21:04:08
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0