Web Toolbar by Wibiya

Det finns inga dåliga kläder bara dåligt väder


Jag diggar inte vädret just nu. Idag har det ösregnat hela dagen och när jag kikade på smhi's hemsida så möttes jag av det ovan. Jag menar 16 grader och målnigt (@ tisdag)?! Det är juli. Sommar. Det ska vara varmt nu! Jag vill ligga ute och steka i solen och förbereda brännan för beachen nu, vilket jag inte tror att jag är ensam om. Jävla skitväder!
Efter som att det inte gick att vara ute idag så har jag och pappa försökt få någon ordning här hemma. Jag försökte städa och rensa mitt rum men utan vidare resultat. Det enda jag har åstakommit är lite damsugning, lagning av en låda och så har jag flyttat allt som låg på golvet till sängen vilket innebär att jag inte har någonstans att sova just nu. Heja mig! Nu ska jag hoppa in i duschen och efter det ska jag flytta tillbaka alla saker till golvet igen. Imorgon väntar jobb och jag inte alls taggad. Sov gott (och förlåt för ett negativt inlägg!)
Postat av: M A L I N H E

SVAR. så lite så, åh tack:D

(förlåt för så sent svar)

2010-06-14 @ 10:57:07
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0