Web Toolbar by Wibiya

Handmade ♥


Jag tvingade min pojk att följa med mig in på Panduro tidigare idag och jag fick med mig grejer ut för dryga trehundringen (jag gillar't!). Ovan ser ni resultatet av någon timmas pyssel. Vad tycks? :>
_______________________________________________________________________________________________________

Hola guapas! I'm home again, fast bara över natten. Imorgon åker jag upp till min bästaväns landställe i Sandviken i några dagar så jag är bara hemma för att packa och så. Ska bli riktigt skönt att komma bort ett tag :> Datorn får inte följa med så det kommer inte bli någon uppdatering men däremot så hänger kameran med (såklart). Så räkna med bildbomb när jag kommer hem!
Nu ska jag och Tim hoppa in i duschen och efter det tänker jag gå och lägga mig. Ha det bäst!(!!) Vi hörs igen om några dagar :> Puss & gó natt
Postat av: Anonym

super fina!! :)

2010-07-27 @ 23:00:20
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Gud så snyggt!



SVAR: Åh tack ska du ha :D

2010-07-27 @ 23:42:22
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: Michaela - FOTOBLOGG

tack så mycket söta du :DD

2010-07-28 @ 13:54:42
URL: http://michaelaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0