Web Toolbar by Wibiya

Stockholm crousing






Bjuder på ett lass med bilder från igår. Jag, Tim, Bella och lite annat folk drog in till stan för att se årets crousing. Kan väll inte påstå att det inte var någon wow-effekt precis. Fast det kanske beror på att varken jag eller Bella var särskillt taggade. Efter att vi gått runt och checkat in bilarna ett tag hamnade vi på Donken och efter det lämnade vi pojkarna och åkte hem och sov istället. Helt klart värt!
Denna söndag har gått ut på att tröstäta kinapuffar, dricka te och fundera över vad killar egentligen tänker med. No pepp just depp, typ. Inte nice.
Nu ska jag krypa ner i sängen bredvid världens finaste, så det blir i alla fall ett bra avslut på dagen. Natti natti, P&K
Postat av: TOVE GUSTAFSSON

Tjoho Sofie! :D

Woaw vilken snygg blogg du har!Den ska jag fortsätta att besöka!

Du kanske inte kommer ihåg mig, men vi jobbade tillsammans på Nacka Kommun nu i sommras! :)

Kramen!

2010-08-23 @ 23:13:46
URL: http://tovegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0