Web Toolbar by Wibiya

The answer my friend is blowin' in the wind





Det går i 180 mest hela tiden och hur mycket jag än har velat blogga så har jag inte hunnit. Men sånt är livet. Sen sist jag skrev så har jag bland annat dragit igång med fotbollen igen. Igår var det första träningen för mig på hundra år och det var underbart. Som jag har saknat det! Sen har jag visst haft lov också, som förövrigt var riktigt segt! Kändes som om dagarna segade sig fram. Fast det gör egentligen inget. Det var rätt skönt att känna att lovet inte tog slut direkt.

Nu ska jag dricka upp mitt egengjorda isté och sen ska jag och mamma åka till Forum en snabbis. Värt.
Postat av: Hedvig

Härliga bilder!:D

Allt bra med dig?

Kram!

2010-04-13 @ 20:27:44
URL: http://heddaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0