Web Toolbar by Wibiya

Skull



Det blev inte så mycket fotande igår så jag har inga bilder att visa er, tyvärr. Kvällen var i alla fall supermysig! Vi spelade lite tv-spel, snackade en massa och hade det bara allmänt bra. Jag har så fina vänner.

Idag började dagen med en pizza tillsammans med Jocke och Tim @ Jockes place och efter det följde jag med Bella till Forum. Jag lyckades äntligen få tag på en döskallering inne på Glitter och en bikiniöverdel från H&M. Det gillas skarp! Nu sitter jag och velar om jag ska följa med Bella och Matilda hem till en utav deras kompisar på middag och lite chill. Det skulle vara superkul men jag vet inte om jag orkar. Jag hatar beslutsångest!
Postat av: Anonym

sv: så lite så tack själv :D

2010-04-04 @ 20:27:15
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: elin

åh vilken snygg ring!

2010-04-15 @ 20:36:46
URL: http://elinsfotodagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0